Häng på!

Karlstad ska bli kreativt!

Det är mitt mål.

Ja. En pysselverkstad i Karlstad för folk över 16 år, det finns inte än, men i november så kommer det att pysslas för fullt av studenter och övriga i Skaparverkstaden i bibliotekshuset i Karlstad. Mer information om exakt när, var och hur kommer att dyka upp här på bloggen.

Startade bloggen redan för att pusha på mig själv lite, att verkligen komma igång och låta Karlstad bli kreativt även för oss som växt ur pysselverkstäder för folk upp till runt 15 år.

Pysselkvällar kommer att hållas torsdagar 17-21, lite oklart om startdatum än. Och vi kommer att sysselsätta oss med det som vi vill tex pärlplattor, scrapbooking, göra egna smycken, japansk manikyr, göra egna vykort, måla på textil, papper eller sig själv om det känns bra.

Kaffe och te kommer självklart finnas tillgängligt, och pepparkaksbak hoppas jag på när det närmar sig jul.



Häng kvar här för mer info!


Snart ska jag reklama över hela staden, men jag börjar så smått här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0